Klantenservice

FAQ: Veelgestelde vragen

Algemeen

  • Een deken kan in het dekbedovertrek worden geplaatst, of bovenop u met een laken tussen u en de overdeken.
  • Een onderdeken ligt plat op het bed en wordt met bindbanden op zijn plaats vastgezet.
  • Een matrashoes/beschermer heeft een elastische rok rond de rand en bedekt het hele matras voor volledige bescherming.
  • Alle Dreamland dekens zijn geschikt voor gebruik met traagschuimmatrassen.
  • De Intelliheat Fleece Matrashoes past op matrassen tot 30cm diep (+/- 5% tolerantie).
  • De Sleepwell Intelliheat Cotton Mattress Protector past op matrassen tot 38cm diep (+/- 5% tolerantie).
  • Alle Dreamland-dekens zijn extreem laag in gebruik en kosten maar €0,10* per nacht. Het is dus de moeite waard om te investeren in een elektrische deken en je centrale verwarming uit te zetten of te verminderen.
  • We raden u aan eerst contact op te nemen met uw arts of cardioloog voordat u een Dreamland Verwarmd Product koopt. Raadpleeg voor meer informatie uw pacemakerleverancier.
  • Alle Dreamland dekens zijn veilig voor de hele nacht te gebruiken.
  • Als je een Dreamland-deken hebt, volg dan gewoon de gebruiksvriendelijke gids in het instructieboekje en schakel je bediening in op de nachtinstelling voordat je gaat slapen.
  • Dreamland stelt veiligheid altijd voor op al zijn elektrische dekens. Alle dekens zijn grondig getest op alle bekende veiligheidssituaties en voldoen aan de hoogste Europese veiligheidsnormen.
  • Al onze onderdekens zijn gemarkeerd als CE en BEAB of IMQ.
  • Ons gepatenteerde ingebouwde totale veiligheidsbeschermingssysteem, wordt automatisch uitgeschakeld als de deken onveilig wordt, totale veiligheid voor totale gemoedsrust.
  • Cosy Toes en Intelliheat Premium Fleece Matrasbeschermer en Onderdeken worden geleverd met extra voetwarmte ingebouwd in de deken, die extra warmte aan de onderkant van de deken biedt.

Besturingselementen

  • De bedieningskabel voor onderdekens en matrashoezen is 1,5 meter.
  • De bedieningskabel voor dekbedden en dekbedden is 3 meter.
  • De Heating Pads bedieningskabel is 1,6 meter.
  • Als je op je rug ligt, zou het op je rechterkant zijn.
  • Het geeft u individuele controle om de ene kant van het bed onafhankelijk van de andere op te warmen, waardoor u de hele nacht gelukkig en warm blijft, ongeacht uw gewenste temperatuur.
  • De meeste van onze dekens worden geleverd met een automatische uitschakeltimeroptie die via de bediening wordt bediend.
  • Intelliheat dekens en verwarmde plaids worden geleverd met de auto shut-off timer en je kunt kiezen tussen 1,3 of 9 uur. Intelliheat heatpads en verwarmde kussens worden geleverd met een automatische uitschakeltimer van 3 uur.µ

Zorg

  • Al onze elektrische dekens worden geleverd met een afneembare bediening waarmee ze kunnen worden gewassen en gedroogd. Je maakt gewoon het snoer los en legt de deken in de wasmachine / droger.
  • Raadpleeg het etiket voor de maximale temperatuur waarop ze gewassen kunnen worden.
  • Als de deken 2 bedieningselementen heeft, plaatst u de werkende bedieningselementen in de connector aan de kant die niet werkt, als deze regeling de deken verwarmt, hebt u alleen een vervangende bediening nodig. Stuur de defecte controle alleen terug naar ons Dreamland Service Centre (zie adres in FAQ Service Centre) met een kopie van uw aankoopbewijs, een begeleidende brief met uw naam, adres en telefoonnummer overdag.
  • Neem contact op met de winkel waar je het hebt gekocht, om te zien of ze je kunnen helpen.
  • U moet de deken terugbrengen naar uw plaatselijke winkel met vermelding wanneer u denkt dat deze is gekocht / gegeven.
  • Zodra de techniekers van je winkel de deken hebben geïnspecteerd, kunnen ze de reparatie doen als een gebaar van goede wil. Dit kan alleen gebeuren als de deken is geïnspecteerd.
  • Neem contact op met de winkel waar je het hebt gekocht, om te zien of ze je kunnen helpen.
  • U moet de deken terugbrengen naar uw plaatselijke winkel met vermelding wanneer u denkt dat deze is gekocht / gegeven.
  • Zodra de techniekers van je winkel de deken hebben geïnspecteerd, kunnen ze de reparatie doen als een gebaar van goede wil. Dit kan alleen gebeuren als de deken is geïnspecteerd.
  • B2B: Maak een ticket aan via de volgende link of stuur een e-mail naar het volgende e-mailadres: https://support@odoo.benbo.com
  • B2C: Neem contact op met de winkel waar u het product hebt gekocht voor een omruiling, terugbetaling of een eventuele reparatie (bijv. verandering van de afstandsbediening).

Ander

  • Het recycleren van je oude elektrische deken is eenvoudig! Recycleer uw elektrische deken bij uw plaatselijke recycleercentrum.
  • Ongewenste elektrische apparatuur is de snelst groeiende afvalsoort in de Benelux. Veel elektrische apparaten kunnen worden gerepareerd of gerecycleerd, waardoor natuurlijke hulpbronnen en het milieu worden bespaard. Als u niet recycleert, zal de elektrische apparatuur op stortplaatsen terechtkomen waar gevaarlijke stoffen weglekken en bodem- en waterverontreiniging veroorzaken - schadelijk voor dieren in het wild en ook voor de menselijke gezondheid.
  • We zijn er trots op uw lokale overheid te ondersteunen bij het bieden van lokale recycleerfaciliteiten voor elektrische apparatuur.
  • Om u eraan te herinneren dat oude elektrische apparatuur kan worden gerecycleerd, is deze nu gemarkeerd met het doorgestreepte vuilnisbaksymbool op wielen. Gooi geen elektrische apparatuur (inclusief die gemarkeerd met dit symbool) in uw prullenbak.
  • De richtlijn betreffende afgedankte elektrische of elektronische apparatuur (AEEA) vereist dat landen de gescheiden inzameling en milieuvriendelijke verwerking van deze artikelen maximaliseren.

​Hebben we je vraag beantwoord?

Voor meer informatie kunt u ons een e-mail sturen naar https://support@odoo.benbo.com/ en een van onze klantadviseurs zal u graag helpen met uw aanvraag.

Ticket indienen

(Factuur eindklant, factuur Asogem, fotolabel deken met productiedatum)